annikasskatteri.blogg.se

En blogg om mina hobbys som fotografering, natur, trädgård, målning, pyssel och myssel med mycket mer. Samt tankar om allt och inget.

HÖGKÄNSLIG ???

Publicerad 2017-12-12 21:55:50 i Allmänt,

Jag har inte ägnat mig åt min blogg på länge ... och det beror nog mest på att jag har haft fullt upp med annat. Det finaste och underbaraste som hänt i vårt liv är att vi i januari blev både farmor/ farfar och mormor/ morfar.❤❤❤ ... Sen så har jag börjat skriva böcker och min första bok föddes faktiskt här på bloggen. Två böcker har jag gett ut sedan 2016 och nummer tre kommer nästa år. Ivar från förr ... heter den första och Arvid på väg ... den andra. Men nu var det inte mina böcker jag tänkte berätta om . 🤔     I veckan som gått har jag varit hemma och slötittade på TV medan jag satt och stickade ... Malou på morgonprogrammet hade två kvinnliga gäster i soffan och de talade om Högkänslighet ??? ... det hade jag aldrig hört talas om. Jag blev nyfiken och började lyssna och fick en AHA - upplevelse som heter duga .. utan att igentligen reflektera över det visste jag bara att det där är ju jag 😲😐 .... den dagen funderade jag väldigt mycket över mig skälv och mitt liv ... tänk att jag skulle komma en bit över femtio strecket innan jag kom underfund med vem jag är ... Eftersom jag tycker om att skriva så fick jag för mig att återuppta min blogg med ett nytt ämne som jag prefix börjat forska i ... mitt liv som HÖGKÄNSLIG .... fortsättning 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-12-16 07:21:57

Det ska bli spännande att läsa mer om det ämnet. Puss kära mor <3 /dottern

Svar: Ja det här är så intressant och jag känner igen mig,mycket faller liksom på plats.
annikasskatteri.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela