annikasskatteri.blogg.se

En blogg om mina hobbys som fotografering, natur, trädgård, målning, pyssel och myssel med mycket mer. Samt tankar om allt och inget.

DET BLEV EN BOK ....

Publicerad 2016-02-15 08:22:43 i Allmänt,

En släkthistoria som utspelar sig i Hålanda socken V. Götaland. I slutet av 1800-talet.
Ivar föds en natt och man får följa honom och hans familj genom livet, där det dyker upp en del olika människor på vägen. Här finns kärlek, värme , humor och en gnutta mystik. Det är inte min släkthistoria men jag har förlagt handlingen på den plats där jag har mina rötter. Den kommer ut i slutet av månaden och finna att köpa på ... Vulkan.se ... beställa på närmaste bokhandel eller på annan nätbokhandel ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela