annikasskatteri.blogg.se

En blogg om mina hobbys som fotografering, natur, trädgård, målning, pyssel och myssel med mycket mer. Samt tankar om allt och inget.

Gott om tid ??? Kanske inte ....

Publicerad 2020-04-03 17:25:18 i Allmänt,

I dessa tider när man ska hålla sig hemma, eller inte besöka någon över sjuttio år , borde man ha hur mycket tid som hellst för återhämtning. Men då passar jag på att storstäda lite här och där, torka ur skåp , tvätta sådant som borde varit tvättat för länge sedan.skura och olja in den stora altanen och planera för mer jobb på utsidan. När jag egentligen behöver ta det lugnt och vila sitta ute i solen och koppla av men ... det kan jag göra sen, tänker jag och fortsätter ... Men kanske är det just detta jag behöver, att hålla igång och få något annat att tänka på än Corona virus . Jag kommer så klart inte undan från detta fruktansvärda som händer i världen. Men korta stunder kan jag låtsas att det inte hänt och räfsa lite i vår trädgård istället Kram Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela